Menú

diumenge, 18 de març del 2012

Un 30è aniversari batmanià

Dimecres va ser el meu 30è aniversari, i com ja sabeu acostumo a fer entrades sobre les coses frikis que em regalen. Aquest cop el pes se l'ha endut sobretot la part dels videojocs, i per tant si us interessa ho haureu de llegir aquí, però malgrat que no hi ha hagut cap còmic sí que m'han regalat coses relacionades amb els còmics, coses que no havia demanat explícitament però que algú que havia estat atenta m'ha entregat.


Aquest sóc jo, per si queda cap lector que no m'hagi vist (i amb això també insinuo que bona part de la gent que comenta les meves entrades també em coneix en persona). I el regal que vull mostrar és, naturalment, aquesta samarreta amb el logo intencionadament desgastat d'en Batman. Encara que demostrar sovint la meva batmanofília, no tenia encara cap samarreta amb el logo. Problema resolt.


I aquí la tenim, envoltada de coses que no tenen a veure amb aquest bloc però que em van fer igualment molta il·lusió, amb l'altre regal relacionat amb el Cavaller Fosc: el DVD amb l'adaptació animada de Batman: Year One, el clàssic de Frank Miller que es considera un dels 5 còmics imprescindibles de la història del personatge.

D'aquesta línia de llargmetratges animats de DC Comics ja n'havia parlat en fer les ressenyes de Batman: Under the Red Hood i Superman/Batman: Public Enemies, però tot i que tinc la intenció d'anar-me comprant totes aquelles que m'interessin he d'admetre que les havia vist gràcies a sistemes que val més que no comenti gaire. 

 
Aquesta és, doncs, la meva primera pel·lícula animada de DC original, i a més correspon a una història que fa força temps que es va saber que estava en producció, però jo no n'havia seguit el procés i em va sorprendre trobar-me-la en edició espanyola un dia mentre remenava per Media Markt. I tan bon punt l'hagi vist en faré una ressenya, després de repassar el còmic original, és clar, per tal de poder comparar els dos productes.


I també amb relació amb el món dels còmics però sense ser-ho estrictament tenim aquestes xapes de l'univers Marvel, amb representació del Capità Amèrica, l'Spider-man, en Punisher i els X-Men. Acabarem amb un regal de cine que, per tant, també encaixa dins Cementiri de Pneumàtics:


Un pòster de Pulp Fiction, una de les meves pel·lícules preferides i que van marcar la meva adolescència. El pòster l'havia volgut des de petit però que mai no m'havia comprat. Quan el pugui emmarcar ho faré i el penjaré en un lloc ben visible del meu petit saló-menjador.





2 comentaris:

  1. Bien, vaig encertar al final!!! jiji ^^

    A veure quan podem mirar el tema del quadre (ja ho podríem haver fet dissabte!!! shit! xD) i així pots penjar el pòster :D

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats!
    I molt xulos els regals! La camiseta mola!

    ResponElimina

Potser també t'interessa...

Related Posts with Thumbnails